HTML

Netherland

Itt vagyok Drontenben.....

Friss topikok

  • vicuss: @biki-ni: Szia! Én beszéltem egy Judittal, ő azt mondta, hogy aludhatok nála, a vonat elé is kijön... (2009.12.23. 08:09) 37. hét... tanulás, vagy mi

Linkblog

Ettől féltem

2009.09.03. 20:15 biki-ni

Már csütörtök van és még mindig nem posztoltam... Be kell hoznom a lemaradásom, úgyhogy ez hosszú lesz, csakúgy mint a hetem, vagy mi :D

Vasárnap az F1-et Kimi nyerte juppi, együtt néztük Kingával nálunk. De nekem olyan hasfájásom volt, h azt hittem kibújuk belőlem az Élien :DA gyomromnak hiányzik a hazai koszt, valljuk be :) Úgyhogy szépen hunytam egyet a verseny után, fél7 kor felkeltem, ettem, vis próbáltam magam rendbe szedni, de a hasfájás csak megmaradt :(

Este még Roibék átnéztek, hogy mizu, de hamar tovább is álltak, úgyhogy bevágtam a szunyát ismét :D

Hétfő ( 08.31. )

Reggel 9kor indítottunk a könyvtárba a C csoporttal, ahol találkoztam leendő szaktársaim egy részével, felvettem a szükséges könyveket, kb 10 db... van ameik 60 euros :S meg megnéztem névjegyzékbe, h kb hanyan vannak a szakomon,  kb 10et találtam, ami később módosult... Aztán a korai végzés miatt, már hamarabb bementünk a városba, mondván hátha tudunk venni végre SIM kártyát, dehát mit ad Isten? Bemegyünk, és minden zárva reggel 10 óra magasságába... itt a hétfő még a 7vége része, 1kor nyitnak a boltok és 6ig vannak... Sebaj, elmentünk a bankba, mert utána az a program következett ( a bank is csak maittunk nyitott ki, amúgy az is zárva lett volna értsd: reggeltek az international-ok, úh ez megérte nekik). BE is engedtek, info szerzés, mit hogy így úgy, aztán mint kiderült, nincs szerződés, mert h nem kapták meg a passportom fénymáésolatát, ami érdekes, mert elküldtem, úgyhogy majd kapom a mélt az intrenational irányítótól, hogy mikor mehetek újra reggelni :D Naon kész, mivel ahhoz képest még vagy 2 hét mire gyártanak IBAN-t, az meg mien már? Nálunk bemegyünk a bankba, szmálát nyitunk és kész is, már megvan a számlaszmámunk is :/ Fura nép, fura szokásokka :D De én ezen már nem akadok fenn :D Hát vettem magamhoz kék-narancs csomagolású cukrot (mentolosat) és vissza tértünk 11.30-ra a fotózkodásra, ami a suli adatbázisába kell. Hát, ott nagy volt a sor, úgyhogy elmentem a Service Centrumba, ahol tök sokat vártam.. megkéredzni, hogy kapunk e net elosztót a szobába, ugyanis ketten vagyunk, de csak egy kábel/ csatlakozó van, de azt mondták, hogy majd jövő héten :/ Végülis ez is több mint a semmi, remélem lesz is belőle vmi kézzel fogható... Aztán mire ezt elintéztem, már a sor elején voltak a fiúk, úgyhogy oda csatlakoztam, és egy mosollyal nyugtáztam is a kellemes képet, amit mondjuk nem értek miért kell, mert két fotót is küldtünk még májusba nekik, hát albumot készítenek rólunk? :D

Aztán ettem vmi szendvics félét, gondolom ebédre :D már nem emlékszem, de nagyobb dolgokat tuti nem :D És kettőre mentem vissza mítingre :) ahol már a szaktársaimmal találkozhattam.

A big boss, az International course direktora tartott kis előadást, aztán bemutatta a tanárokat és utána mehettünk a szakvezetőinkkel tovább egy kisebb termbe, ahol megismerhettük valódi szaktársainkat.

A Food Safety és a Food Chain ugyanaz szinte, 2 modullal különbözik ( 6 van az egész képzés során), úgyhogy együtt voltunk velük is, de két csoportra szeparálva. Volt egy kis ismerkedős játék, hogy párba álltunk, egymással beszélgettünk, és utána a másikat kellett bemutatnunk a csoportnak. Én a finn Karolinával ismerkedtem meg, 24 éves, az első finn itt, ebben a képzésben és nagyon jófej :) Kiderült, hogy vannak ghánai szaktásaim, Hjudzsin, akinek van egy 15 éves lánya, kb 35-40 közötti lehet, de nem látszik rajta, Isaac, akinek felesége és két gyereke van, és van még dél-afrikai, lengyel, kanadai, vietnámi, minden féle :)

Aztán sor került egy Living in Holland című kisjegyzet kiosztására, amiből másnap előadást kellett tartanunk, csoportokra osztottak minket, és azon belül mi osztottuk fel melyik részt ki adja elő, hát én persze a drog, AIDS, szex, nemvárt terhesség és a emancipuncidálódást kaptam :S

Aztán jöttek, a Personal coach-ok, akikhezt előre be voltunk osztbe, ők vmi konzulens félék. Az én konzulensem Olga lett, egy lengyel fiatal nő, aki szintén Drontenbe kerülbe jutott oda, ahol most van. Egy tünemény, nagyon ekdves, aranyos, segítőkész. Még buzgó, úgyhogy remélem jól jártam vele. Vele is elvonultun kegy külön terembe, ahol szintén bemutatkoztunk neki, ott párban állva a vietnami Hoai-t ismertem meg és kiderült, hogy van egy nővére, aki idén májusba ment férjhez, egy öccse, aki egyetemre jár szintán. Jah, és ő egy éve már NL-be van, mert angolt anult :) Jó pofa, csak kicsit nehezen érthető számomra amit mond.. bár így a hét vége felé haladva kezdem megérteni, megszokni :)

Ezek után, persze a skacok közül én végeztem legkésőbb... elrohantunk a városba SIM kártyát venni, ahova zárás előtt 10 perccel estünk be, a fiatal kiszolgáló fiúcska nem nagyon örült nekünk, de végül vetünk Kingával két T- Mobile- os SIMet :)

Utána meg haza :D

8ra mentünk Polder mítingre, ami annyit tesz, hogy az International diákoknak szervezet, ami keretein belüle lehte utazásokat, kirándulásokat és bulikat szervezni. Kevesen voltunk, de elegen. Össze írtuk, hogy mit lehetne, városok látogatása, ez az amaz...

Aztán végre vissza tértem szerény hajlékomba és pihi, msn, ez az amaz, vis nem emlékszem semmi maradandóra, asszem hulla voltam akkor is :D

 

Eszembe jutott. Még este elmentünk a Bar 6- ba, ami a helyi holland egyetemisták parti helye, 8as fíling, de hulla mocskosan. A pia kb 2 cm vastagon állt a földön, úszni lehetett volna, a zene retro. Átlagoasn mindenki egy fejjel magasabb nálam :D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vikinl.blog.hu/api/trackback/id/tr261358510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása