HTML

Netherland

Itt vagyok Drontenben.....

Friss topikok

  • vicuss: @biki-ni: Szia! Én beszéltem egy Judittal, ő azt mondta, hogy aludhatok nála, a vonat elé is kijön... (2009.12.23. 08:09) 37. hét... tanulás, vagy mi

Linkblog

Időjárás

2010.02.09. 22:46 biki-ni

Megígértem magamnak és a környezetemnek, hogy ez a címszó megér egy posztot.

Az elmúlt hónapba igen viszontagságos időket éltünk meg itt, Hollandiában.

Egy hét leforgása alatt megtörtént minden... a lehetetlen is?

Indult egy jó kis hóeséssel január második hete, ami természetesen megmaradt, mert nem volt túl meleg, így lapátolhatták el a havat a házak elől... amit várhattunk egy darabig, ugyanis ez itt még mindig nem jellemző, sóból is majd kifogytak a hollandiok, meg hókotró is elég kevés van... Aztán másfél nap múlva megérkezett az ónos eső... így a hó elolvad de a nyálkás latyak megfagyott, úgyhogy még mindig megvolt a jégpálya.

Aztán mit ad az ég, másnap megint egy kis zuhé, de nem ám eső... jégzuhatag, intenzíven legalább 15 percig. Épp ebédszünet után indult a suliba, mikor látam kell az esernyő mert szakad az eső.. igen ám de mikro kiment realizáltam hogy ez nem eső hanem jégzuhatag és kis jéggolyók terítették be az egész campust. Természetesen óráim után már nyoma nem volt a jégdarabkáknak, sőt világos kék volt az ég, s talán még a nap is kisütött, aztán másnap ugyanez történt, csak épp ebédszünetre mentem suliból mikor jött a nyálkás havas eső... délutánra, mikor volt nálam ernyő, mert ugye reggel nem... száz felé sütött a nap...

 

Éljen Hollandia, vagy a klímaváltozás?!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vikinl.blog.hu/api/trackback/id/tr141744269

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása