HTML

Netherland

Itt vagyok Drontenben.....

Friss topikok

  • vicuss: @biki-ni: Szia! Én beszéltem egy Judittal, ő azt mondta, hogy aludhatok nála, a vonat elé is kijön... (2009.12.23. 08:09) 37. hét... tanulás, vagy mi

Linkblog

Első hétvége

2009.08.30. 13:01 biki-ni

A péntek az úgy folytatódott, h a bickókat végül buktuk, vis mire elértük Gustavót a portugált, eladott 2-t úh nekünk maradt egy, az ffi, és tök magas úh Robiék vették meg, nem tom ki fogja használni, majd eldöntik :)

Du. elmentünk vásizni, megint... állandóan ez az út, begyalogolni- aztán vissza, térdig fog kopni a lábam, mire szerzek egy normális bickót, azt hiszem :D Elmentünk megkereseni a second hand shoppot. Tudtuk h a török-afgán akármilyen bicós boltja mellett van vhol... hát előtte találtunk egyet, de éreztük h rossz helyen vagyunk, nincsenek bútorok :D Aztán sétáltunk még egy csomót... mint mindig :D És már autószerelő mellett mentünk el, meg ien nagy olajtartályos kocsik mellett, meg sport fitness centert is láttunk, mire vissza fordultunk. Aztán mikor vissza fele rájöttünk, hogy hol rontottuk el, nah végül megtaláltuk azt amit kerestünk.

Állati jó hely :D Télleg minden van, és csúcs. Én amit először kinéztem magamnak, tudjátok, egy olyan nagy ládikó, ami van a Karib tenger kalózaiba is, ien nagy régi kopott, és oan kalózos nah :D ( nem a tulipános ládára gondolok... hihi...) Aztán találtam egy lézer kis "bitch bag"-et, 2 eurért, de megálltam, hogy nehogy már megint egy táskát vegyek, úgyhogy tovább nézelődtem... Átmentem egy másik részlegébe a boltnak. Ott meg volt egy halom könyv 10!!! centért :D Oan jó Organic Chemistry könyvet vettem, asszem 1970es, de állati jó, mert angolul van, nem hollandul :) És mivel vettem egy jó nagy, okosító könyvet, ezért már megérdemeltem a táskát is :)

A bolt amúgy H-Sz-P van nyitva, úh megyek majd mindig a megújult kollekciót csekkolni, mert szeretnék egy angol-holland szótárat, de most csak drágán volt ( 2 eur :D). Kinga 10-10 centért vette őket :D Jah meg látam pirítós sütőt is, mint utóbb kiderült nem 27 eur-ért , hanem 27 eur centért, de nem vettem meg :D Elgondolkodtam az előző posztomba tett állításomról, úgyhogy lehet maradok inkább a 10 eur-snál, amit a boltba adnak csomagolva..haha...

Szerencsére a könyveket Robiék cipelték, úgyhogy megúsztuk h mi vigyük :D Még a centerbe tett körsétánk alatt vettem epret meg kopasz barackot, aminek egy részét aznap du meg is ettem, isteni fini volt :) Amúgy van itt mindenféle gyümölcs, de naon komoly mert ott van minden egyes termék mellett h honnan van, Thaiföld, DAfrika, amit akarasz :D

Péntek este kidőltem, nem buliztam... A szombat reggelt frissült erővel kezdtem :)

Szombat ( 08. 29.)

Reggel 9 után neki fogtam takarítani. Felporszívóztam az alsó szintet és kitakarítottam a szobát. Aztán kezdtem éhes lenni, úh elmentünk vásárolni, megint, hogy főzzünk vmit közösen a skacokkal. Bár ebből megint az lett, hogy vettünk egy halom cuccot, én nem, mert még mindig nem optimális a hűtőnk mérete 6 emberre, de a Ciklámen elfér a szobámba, úgyhogy vettem egy szép fehéret, ami feldobja kicsit. Legközelebb is veszek vmi zöldet :) Nem mariskára gondoltam... :D

Amúgy az ebédből végül paparikás krumpli lett :) Érdekes volt, mert lakótársam (egyik német) szülei meg a palija is itt voltak és fúrtak, festettek, takarítottak egész 7végén. Nem is találkoztam velünk. Nah de mikor lementünk a konyhánkba (mert a mienk a legtisztább, h főzhessünk vmi enkefalitisz menteset :D) Ott volt az egész pereputty. Apa, anya, pasi... Nah csúcs. Meg ugye mi 4en.. hát nem egy óriássi konyha, még étkezővel együtt sem :D

Sebaj, én nem zavartattam magam, maradjanak v menjenek. Nekem 8. De csak kávéztak, szerencsére.

Kaja meglett 3ra, egyészen finom lett, aztán kb 8ig ültünk és hülyültünk a konyhába :D Vicces volt. Néztük az időmérőt már főzés kezdete óta, mert itt faszán be van állítva egy halom csatorna.. tök jó.. minden hollandul van feliratozba, úgyhogy az angol szövegeset simán értjük is :)

Egész du elszórakoztunk, majszoltunk vmi ropogós bundás mogyit, miközbe átnéztük a szórólapokat, h mit hol érdemes venni majd a jövő héten :)

Este msn parti, ahogy azt kell, de előtte még betévedt hozzánk Zsuzsa újdonsült lengyel ismerőse, aki eszkábált neki egy biciklit, és mesélt egészen sokmindent az egyetemeől és az itteni életről. Sok negatívumot, ami rosszul érintett, dehát ahogy anyu mondta, 200 emebrből nem lehet midnenkinek ugyanolyan jó tapasztalata, bár remélem ebből nem lesz gondolom, hogy én a negatív mérleg végére kerülök majd. :/

Aztán este, a fiúk befordulása utána mentünk partizni mert ismerkedős estét tartottak egy blokkal arrébb :)

Gyermekünk, Martini társaságában, fogtunk magunkat Kingával és Zsuzsával, átnéztünk. Nagy társaság tele asztalokkal. Oda csapódtunk egy kis csapathoz. Maxim és Ian Oroszországból, és Memo Törökországból. Aztán esni kezdett, úgyhogy Kingáék apartmanjába húztuk meg magunkat. A nappaliba/ étkezőbe oan est kerekedett :D

Jött még török, szlovák, és magyarok. Dumáltunk sokat, szereztünk egy halom infot mindenről, és közbe szívtük az igazi török vizipipát, szigorúan tabbacco-t :D

4körül haza jöttem, és bevágtam a szunyát.

Ma reggel arra keltem, hogy bevertem a könyököm a totál fém létrába, ami az emeletes ágy felső részéhez vezet ( Zsuzsa van felül), hát cseppett szarul érintett, mondhatni rohadtul fájt :D

Kis alvás még forgolódva, de aztán felkeltem 11kor. Azóta éledezek, netezek... :)

Most megyek, rendbe szeedem a teret, amit itt hagytam este, és nézem az F1et :)

 

csoki

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vikinl.blog.hu/api/trackback/id/tr671348359

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása