HTML

Netherland

Itt vagyok Drontenben.....

Friss topikok

  • vicuss: @biki-ni: Szia! Én beszéltem egy Judittal, ő azt mondta, hogy aludhatok nála, a vonat elé is kijön... (2009.12.23. 08:09) 37. hét... tanulás, vagy mi

Linkblog

Brusszel

2009.11.29. 22:25 biki-ni

Vissza Drontenbe…12nap es jon Gabor ... jejeje

Jol birtam, bar suru volt a program, mert masnap okt 26-27 mentunk Brusszelbe kirandulni es nekem meg este ki kellett pakolnom a kajat meg minden es meg bepakolnom Brusszelbe.

Brusszel csucs volt :)

Reggel 9kor indultunk, kb szinte csak nekem volt kis huzogatos borondom, nem vol ciki, dehat mit volt mit tenni es van :)

Hoai-val egyutt ultunk, elol, mivel hatul tuti kidobtam volna a rokat, begyogyszerezni meg nem akartam magam deadalonnal mert tuti bekomaztam volna ugy egesz napra :)

Delbe tartottunk egy 40 perces kave szuntet ahol vettunk kajat dumaltunk, okorkodtunk. Aztan Brusszelig aludtam.

Kb1kor megerkeztunk az Eu negyedbe. Jott 2 ora ebed szunet. Eloszor elmentunk csapatostul az info pointba, ahol egy halom anyagot szereztunk, plakatokat, kis fuzeteket.. amit akartunk.. Utana beultunk egy sorozobe, dehat en nem csipazom a sort uh inkabb csak ugy tettem mint aki iszik valamit a sorbol :)Amit Galib, a bangladesi srac vett nekem, h O megkostolhassa :D mert ugye maganak nem vesz, mert o nem naon ihat alkoholt.. vagy legalbbis valmi iesmi. Utana meg korbe maszkaltunk a kornyeken is.

 Vissza mentunk 3ra a megbeszelt helyre. Europai Parlement volt a program, ami egy parkba, tavacska mellett van. Jo kis kornyezet. Szegeny Mampho (del afrikai csopi tarsam) egesszen puccba vagta magat es a magassarkuba alig birt jonni emelkedon, kavicsos uton uh segito kezet nyujtottam neki :P

Az eloado egy magyar ugyved volt az EP-be. Ki gondolta volna! De az hogy megnezhettuk maganak a parlamenti uleseknek a termet, fotozkodhattunk zaszlokkal, szerintem mindenkinek nagyobb elmeny nyujtott a ficko :D

Kb. 6ra mentunk vissz a szallasra, ahol csoportosan osztogattak kulcsokat (amugy Youth Hostelba szalltunk meg). Mondtak h itt van egy hat szemelyes szoba, kinek kell. Hat mi bekoltoztunk abba hatan, Mampho- del afrika, Karoliina-finland, Hoai-VIE, Secil-Usah-torok hon es En. Jo moka volt. Kb lecsereltuk a csinit varosnezosre es  mar mentunk is befele. Iszony ehesek voltunk mar uh 3an Karoliina, Mampho meg en nem vartuk meg mig elerjuk a varost es beultunk egy etterembe. Tok korrekt volt, normal arakkal. Lasagne-t ettem es ittam rose sort, ami igazan tetszett… meg a vegen megkedvelem a soroket ?

Utana besetaltunk a citybe, ami nagyon nagyon tetszett, sokkal jobb mint Amsterdam. Csodas! Ettunk elmaradhatatlan waffelt csoki ontettel es persze csokit is vettunk! :)

Deliriumi talalkozo 10kor volt. Hat mire megtalaltuk szerintem fel Brusszel mar tudta h azt keressuk :)

Vegul szerencsere osszefutottunk a tanarokkal, akik az egeszet szerveztek hogy ide menjunk uh megtalaltuk a helyet!

Hat ahhoz kepest hogy tanarok szerveztek, igazan nagyon korrekt kis hely volt. 2004 fel sor, Guinness rekordokba is benne volt. Tele fiatalokkal, jo zene, kialakitas. Nah, hat h nem szeretem a sort… Itt volt kedvemre valo, nem is egy! Toon, a tanarom ajanlotta a mangosat, isteni volt, aztan ittam egy brackosat is.. de presze egymaset is ossze vissza kostolgattuk, uh sokfelet kiprobaltam! Itt iszogattunk, beszelgettunk… Ket francia csaj elhagyta a cuccait is annyit ittak?! Egy az egesz taskajat, egy masik CSAK a szemelyiet!

Tovabb mentunk bulizni ket sarokkal arrebb, bar igazan nehez volt elszakadni a Deliriumtol. Ott jo kicsi tancter volt, tele erdekesnel erdekesebb alakokkal. Kb M4-hez tudnam hasonlitani a tancteret, v meg annal is kisebb volt! Szegeny Hoai, total raalltak a pasik, nem tudott menekulni :D Meselte h vmeik faszi kínaiul v japanul kezdett el hozza beszelni de nem ertette ugye :D

Kb fel harom fele vissza tertunk szallasunkra mert masnap 8kor indult a nap.

Jah, Galib magyar sracokkal lakik egyutt a Campuson uh tud par szot. Mint MI A NEVED OREG KURVA? ilyet oszt nekem elso nap a sorozobe, mondom koszi :D
Hat en elsore total lefagytam, de jot rohogtem rajta J

 Masnap kaptunk reggelit aztan irany tovabb!

Reggel mentunk Agrar Common Policy-be, ahol egy ven brit csoka tartott kisse felsobbrendu attituddel eloadast. Kaptunk teat, kavet, uh tul lehetett elni :) Utan jott egy friss romaniai lanyka aki az Animal walfare-rol tartott eloadast, de kb egy ppt slide-on volt egy fel konyv es az egeszet vegig ulte es olvasta… reszemrol ez ki is maradhatott volna.

Utana szabad program volt. Bejartuk Brusszel maradek reszet, voltunk a Term. Tud muzeumnal, parkok… napsutes. Azten ebedre bekaptunk egy szendvicset ami tok jo volt mert mi valogathattuk bele h mit akrunk enni .. nyami...

2re mentunk vissza a meeting pointra, ahonnan Flevoland megye fejlesztesi ugynoksegere mentunk (ebbe atartomanyba van Dronten). Itt is kave tea suti :) Egesz jo eloadas az infrastrukturalis fejlesztesekrol, bar majd elaludtam rajta J

Aztan zuztunk vissza Drontenbe, bar az Amsterdami dugot nem tuduk elkerulni, de kb 8korul meg is erkeztunk.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vikinl.blog.hu/api/trackback/id/tr801561975

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása