HTML

Netherland

Itt vagyok Drontenben.....

Friss topikok

  • vicuss: @biki-ni: Szia! Én beszéltem egy Judittal, ő azt mondta, hogy aludhatok nála, a vonat elé is kijön... (2009.12.23. 08:09) 37. hét... tanulás, vagy mi

Linkblog

December

2010.01.12. 23:51 biki-ni

Nehezen indult és alig fogytak a csoki a kalendáriumomból, hiába jártam dolgozni, meg suliba és vásárolni... alig teltek a napok.

Új tantárgyak, új feladatok, de még nem bontakoztak ki az erőviszonyok teljesen.

Az ajándékvásárlás meg lassan indult ,de aztán nagyon bele lendültem és végül ilyen hamar még sosem végeztem a vásárlást tekintve :)

Pólinak vettem egy csodálatos Jimmy Choo cipőt ebayen, ez volt a legjobb szerintem :) 

Karácsony, szünet.. csodás votl otthon és gyors :(

Most újra itt... Dronten sucks... :D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vikinl.blog.hu/api/trackback/id/tr161668166

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása