HTML

Netherland

Itt vagyok Drontenben.....

Friss topikok

  • vicuss: @biki-ni: Szia! Én beszéltem egy Judittal, ő azt mondta, hogy aludhatok nála, a vonat elé is kijön... (2009.12.23. 08:09) 37. hét... tanulás, vagy mi

Linkblog

Mostanában

2009.08.28. 12:10 biki-ni

Újra itt :)

A beköltözés napján ( 08.26. szerda)

Megérkezésünk után félig kipakolva, megismerkedve szobatársammal és egy jó zuhanyt véve vállunkra vettük Drontent, és bementünk a központba körbe nézni. Ez nem egy nagy hely, egy nagyobbacska falucska, de kedves, nyugodt és szép.

Kerülő úton mentünk, vagy legalábbis mára már találtunk egy sokkal rövidebbet :D

Bicikli út mindenhol van, gyalog út kevés és kicsi -> értsd oan keskeny, hogy lesek a szélén :D Minden biciklis lecsenget, ha le merem tenni a lábam az ő útjukra meg ilyenek :D

A házak konszolidáltak, szépek, tök egyformák, függöny alig, van ahol átlátok rajta ( értsd. a házon, az ablakok segítségével :D) és olyan mintha egy ikea mintaszobát látnák, régiségek, tip- top növények menő dísztárgyak...

A városba érve meglepődtem, mert elég sok minden van, úg néz ki mint a biatorbágyi outlet, csak más boltokkal, de tele drogériával :D

Vettünk pár hasznos dolgot, mosószert és kaját :D Meg megnéztük a kisállatboltot, én szeretnék egyet, bár nem tudom hogy lehet e ilyet :D főleg nem kutyit :)

Megtaláltuk az ALDI-t, ami itt a legolcsóbb, úgyhogy vettünk ugye némi nemű kaját. Ásványvizzel kicsit rosszul jártam, mert vmi ultra szulfátos cucc volt, olyan ízű hogy bleee. De Norbi azt mondta h melegítsem meg és lesz belőle Egerszalók ...haha...

Este volt kis összeröffenés, a szembe ház tagjaival, többnyire német csajok, akik Horse Management-re járnak, 4éves képzésre, úh ők 18-20 évesek. Aranyosak, barátkoznak, hívnak, szívják a Mariskát :D minket is kínáltak, dehát első este csak konszolidáltan, meghát mégiscsak na... Persze ez a konszolidáltság nem sikerült Robinak, se Norbinak... hiszen az úton hőn vigyázott Vilmos el is fogyott aznap este... Norbi másnap be se jött az információs- előadásos napra :D

Egy csaj, Charlotte, mesélte h Bp holiday-ezett, mikor okt.23án tüntetés volt, mesélte az élményeit... cseppett volt beszarva, bár szerencsére a gulyásos élményei erősebbek benne :D

Az első alvás- éjszakázás vicces volt, mert fél12ig mostam éjjel a takarókat és párnákat( fiúkra is) , úgyhogy azok nem is száradtak meg. De kaptam kölcsön plédet Norbitól :D

Info-day (08. 27. csüt)

Reggel kávé-tea-kakaó, amit akarsz, kis eligazítás, aztán mindenki a csoport beosztása szerint ment a "továbbképzésre"

A mi csoportunk ( firstname kezdőbetűje alapján beosztva) a C volt. Először regisztráltunk egy neptun féle rendszerbe, ami kicsit necc volt, mert kevesebb gép volt mint ember, úgyhogy én megosztottam a magamét Martinnal, a franciával, de kicsit belezavarodtunk a kétablakos, ide oda kattal és a végén az ő nevéhez regeltem a saját képzési adataimat, úgyhogy azt előlről kellett kezdeni ....haha...

Utána szünetet tartva eltettem emlékbe egy CAH Dronten-es csészealjat és kávéscsészét :) Jó magyar szokás :D

Robi München -Amsterdam táblát csórt a CityNightLine-ról, úgyhogy meg mertem magamnak engedni :D

Ebéd szünetben főztem egy fél zacskó húslevest, amit egész nap ettem :D Megspékelve vacsorára egy kis melegszendviccsel meg tejnek hitt kefíres cuccal érdekesen csípett, de szeretem a kefírt :D :D :D

Du mentem vissza szintén fejtágításra, a mindenféle itt éléssel kapcsolatban, értsd doktor- ha H1N1-et kapok, amit itt "mexican flu"-nak hívnak ugye, akkor meg is dögölhetek, mert nem mehetek orvoshoz, nehogy megfertőzzek mást; nem kaphatok itt ellenanyagot, mert kevés és a hollandoknak kell; és nem mehetek sehova, csak telen kommunikálhatok, jó mi?-

Meg fogdoki az meg joban megéri haza repülni, mint itt megcsinálatatni :D Volt még szó eg.bizt.ról ienekről.

Aztán du a Campus King-je tartott előadást, ő az aki felelős az apartmanokért, meg ha bibi van ő javítja ki. Nagy forma,magas széles, őszes, agyontetovált :D Jó forma :D Sokat nevettem az előadásán, mert össze vissza poénkodik, komoly volt :D

Du meg bementünk a citycenterbe, mondván szerzünk second hand bickót, de persze nem sikerült, az afgán fickó akié a bolt, össze vissza beszél, és szar biciklik vannak nála drágán 70-80 eur, jobb de szar 140ért, az újak meg 200nál kezdődnek a normális boltokba :/

Úgyhogy haza mentünk, bickó nélkül és ennyi.

Szobatársamnak egy lengyel srác összetákolt egy bringát három szarból, amit a tárolóba találtak :D Én meg kaptam tőle a fülest, hogy árulnak 3 bringát csak kicsit szarok, javításra szorulnak, de nem annyi mintha vennék egyet az afgántól. Megnéztük Norbival, aztán aludtunk egyet rá, hogy mi legyen.

Ma (08. 28. péntek)

Reggeli 9es meeting kicsit megviselt a tnap este után, mivel szobatársam kb 4kor jött meg. A gépe ment végig, mert ő nem szotka kikapcsolni, meg a lámpát is égve hagytam neki, de többet ilyen nem lesz :D Oldja meg :D És ezt ő javasolta :)

Ma pénzinfókat gyűjtötünk, szerződést töltöttünk ki és kb ennyi. Tök hamar végeztünk. Jó volt, mert még ma is kaptunk teát- kávét, kár hogy j7en már tuti h nem így várnak majd minden reggel.. haha...

Ma du. megyünk bringát bizniszelni, megint, Robi a fő szaki, megnézi h meg tudja e szerelni és ha igen, megvesszük mind a 3at, kerékcsere, lámpa csere, ienek kellenek, de még így is jobban járunk, ha drágábbért vennénk, ugyanezt a szart:D

Jah, van Second Hand shop, ami olyan h kanapét lehet venni 7 eur-ért meg ienek :D

És van ingyen sarok is, nagyon komoly lehet. A többiek már vettek itt pár cuccot. Megkérdezték miért ien olcsó minden, és azt mondta a fószer, hogy azért mert hallott emberek holmijai :D Mennyire morbid..haha.. Én pirítós sütőt akarok, remélem nem abba halt bele az előző tulaj, hogy belenyúlt... bár akkor tuti, hogy működik ... :DDDD

Úgyhogy most ennyi.

Jó hétvégét!

Puszkány

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vikinl.blog.hu/api/trackback/id/tr981343929

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása