HTML

Netherland

Itt vagyok Drontenben.....

Friss topikok

  • vicuss: @biki-ni: Szia! Én beszéltem egy Judittal, ő azt mondta, hogy aludhatok nála, a vonat elé is kijön... (2009.12.23. 08:09) 37. hét... tanulás, vagy mi

Linkblog

Akkor is befejezem

2009.09.11. 22:54 biki-ni

 

Üdv itt!

Újra, újult előre neki esek és meg nem állok a máig, remélem menteni fogja, mert korábban volt már egy ilyen, hogy írtam írtam írtam és egyszer csak ment... és nincs mit :D

Szóval... International Market

Csütörtök ( 09.03.)

Reggel mentünk ismerkedős játékra, megint :D Érdekes volt, mert ilyen kultúra különbségek összehozása volt a lényeg. Én nem nagyon éreztem át a helyzetet, de jópofa volt :)

Aztán e nagy röptű játék után megbeszéltünk a beadandót, mert az is volt már elvileg péntekre, nekünk csak hétfőre kellett leadnunk szerencsére :D a többieknek a határidő péntek volt.. haha... CV, motivációs levél és ien SWOT analízis szerű dolog saját magadról...

Mentünk bereggelni a dronteni adatbázisba, hogy nyilván tartsanak minket :D Jöttek  hivatalból a nénik kettőre, mi előtte kitöltöttük egytől a nyomtatványt. Persze a franciák, akikkel együtt műveltük volna mindezt, fél órát késtek :D Úh mi fél2kor leléptünk és negyed 3ra mentünk vissza.

Ezzel a szerencsétlenkedéssel, aznap úgy felhúztam magam h grr, nah meg egész nap mosni próbáltam, de vki mindig v mosott épp, v benn hagyta a cuccait a gépbe, v épp minden benne volt csak nem indította el... az együtt élés apró örömei.. :D

Sebaj, vissza negyedre, bereggeltünk, megmutattuk az eu kártyát passport controll, meg birth sertificate. Sajna azt elvitték, és azóta se láttam, de idővel visszaadják, azt mondták :D

3ra rongyoltunk vissza a suliba cuccostól az Int. Marketre.

Kipakoltuk a cuccainkat, paprikás krumpli kiadagolás, somlói, később kicsit, dödölle. Voltak kolbász falatkák meg pálesz is természetesen :D

Én is körbe jártam... az alábbi menü várt rám:

HOAInál, vietnámi csoporttársamnál ettem egy sushi félét, ami nagyobbacska volt, ien fura cuccba becsomagolva (ehető volt), oan tapintat és kinézete volt mint az óvszernek, de megettem :D egy részét... rizs volt benne, rák, zöldségek és ilyen édes csípős lébe kellett mártogatni.. nem bírtam sokat enni belőle, Gergővel ettük meg, ő MÜTF-ös csere diák, csak fél évre van itt amúgy. Aztán kezdtük az elején.. a sornak...

Franciák egy vörös és egy rosé kezdésnek... aztán egy kenyér falatka halas krémmel... és egy kis mentolos rövid ital megint :D

Németek... rántott hús, sült krumplis-paprikás-hagymás vmivel :D

Hollandok... tea süti, állati fincsi... ilyet tuti viszek haza, nem lehet abba hagyni, krémes karamellás nagyon fincsi :) még az International Office-osok is NL díszes ruhába voltak, akiktől kaptunk fasírt kinézetű, belül puha/ folyós vmit amit mustárba kellett mártani, és ettünk sajtot is természetesen.

Pakisztán... ez tetszett a legjobban, nagyon finom volt. Ez olajban sült hagyma-krumpli-paprika kombó volt de vmi jogurtost savanykás öntettel bolondítva, ami nagyon megízlett :)

Törökország... Usha, csoporttársam megkínált egy rizs-tarhonya átmenetű alapú kajával, ami paprikás csípős volt, de tetszett, főleg hogy utána kaptunk fincsi édes cukorkát.

Csehek.. rum kezdésnek, aztán keltésztás süti, barackos és epres

Lengyelek.. ruszli, sose egyétek meg.. egy falat fért le, többi ment Robinak. Még volt vmi majonézes kukoricás JÉG darabos sali, de az ubiból már egy falat nem ment le.. nah de azért az almaleves zubrovka simán csúszott :)

Joey, egyetlen kanadai, aki csoporttársam is pici palacsintával készült amit juhar sziruppal bolondított meg és volt fehér bor is hozzá. Díszként mindenféle kanadai pénzeket rakott ki :)

Amcsik mogyorókrémes lekváros kajája ütött mindent :D Nagyon édes volt, de jópofák votlak a lányok, kaptunk Wisconsin-os ceruzát, én sajt formájú radírral :) Meg kóstoltunk almás vodkát nagyon édes piát is, nah azt tudnám tolni kimerülésig. Nagyon korrekt kis pia :D

Portugáloknál a hínár leves vitt mindent kinézetre :D Nem mertem megkóstolni. Ettem kutya kajára emlékeztető husit gyöngyhagymával, meg fincsi piát :)

Erdélyi magyarok.. rakott pityóka, karfiolkrém, házi csoki, isteni volt és a pogácsa is természetesen :)

A legnagyobb tömeg a magyaroknál volt mindig, lehet a sok tagot illetően v mert olyan jó lett a kaja?! :D

Nah ezek utána alig éltem... Eltakarítottuk a romokat, és mentem haza, mert anya szülije volt, és tervekkel készültem. Gábor átment hozzánk és a nevembe vitt anyunak sütiket a Horvát cukrászdából nah meg fehér rózsát, és megtette a drága :) Imádnivaló!

Anya tökre örült neki, már megérte :)

Este még paprikás krumpliztunk Juditéknál, mert sok maradt, de még ebéd is lett belőle :D

Péntek (09. 04.)

Sok pihenés kellett egy ilyen hét után, úgyhogy mire felkeltem, mehettünk ebédelni Juditékhoz (magyarok szintén itt tanulnak) a maradék paprikás krumplik elpusztítására :D De már nem volt nagyon sok, úh elfogyasztottuk. Este dödölle fogyasztás volt, de az nagyon durván sikerült :D Olaj, hagyma, lisztes kaja... betett teljesen :D

Second hand függők lettünk szinte, elmentünk megint, de már semmi használható/ új nem volt...

Szombat ( 09. 06.)

Reggel iszony későn kelés.. jellemző... döglés, msn :D Aztán jött Kinga cucca, mert kihozták neki (holland- magyar fuvarosok) a biciklijét meg pár cuccát.. enyémet most sikerült :) De nagyon örültem neki.

Aztán egész nap pihegés, készülés lélekben és testben az első hét megmérettetéseire... ami úgy nézett ki hogy este elmentünk bandázni :D Rohadt hidegbe.. de ezek állatok

Itt mindenki aki "bevándorló" (értsd. nem holland) szív mint az állat :D Kivéve pár embert, köztük engem is.. vhogy félek h kihalnak a maradék agysejtjeim... a korral amúgy is csak veszítek majd belőlük, hát még mi lenne ha szívnék is :/ Kis dumálgatásba elegyedtem Iannal, az orosszal, akivel kb. 2 hete is buliztam, vagy mi, elvileg már rég Amsterdamba kéne lennie és melóznia, de vmi gebasz volt az albijával, úh okt-ig marad :D Visszes. Aztán régi magyarokkal taliztam, szedtem infot mi merre hogyan, mindig hallunk vmi újat. Közbe az állatok vágták egymás haját. Értsd. a fiúk közül Lukas (szlovák) kijött vödörrel, borotva habbal, borotvával és neki esett egy magyar srác fejének (aki persze mindezt támogatta) és kb. egy gomba frizkóhoz hasonlót applikált a fejére, ami után meg vizes fejjel mászkált kinn az épp kb. 15 fokba, de lehet sokat mondtam. Aztán bevonultunk Kingáék hajlékába, ahol több magyar is tartózkodott :D

Mindez alatt Csabi és Zsolti próbálták Viki laptopját szerelni, ugyanis egy dl körtelé lanodlt a klaviatúrába, ami nem bírta cérnával és végleg megadtra magát, és egy netbook-ot próbáltak skype használhatóvá tenni, sztem kb 1 napjukba került az egész :D

Közbe mi ott beszélgettünk, iszogattunk, elvoltunk :)

Az estét hamar meguntuk, mert a PTC+-t ami az international diákoknak van, még Gellértnek és Viktornak nem sikerült se megnyitni, se elképzelést applikálni belőle, pedig már mindenki azt várja h ne két házblokk között legyen vmi, hanem igazán történhetne is vmi buli szerű tetővel a fejünk fölött :D

Vasárnap (09.07.)

Én pánikszerűen csekkoltam az órarendem, mi hol, hogy lesz, és persze írtam végre a beadandómat, mert 7fő volt a határidő és el se kezdtem, illetve bele se szagoltam h mit kéne applikálni, kb. este éjfél tájába sikerült e-mailbe elküldenem, azt a közös neptun szerű rendszert sikertelenül használom még most is, de szerencsére megértik, úh elég a mail :D

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vikinl.blog.hu/api/trackback/id/tr791376242

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása