HTML

Netherland

Itt vagyok Drontenben.....

Friss topikok

  • vicuss: @biki-ni: Szia! Én beszéltem egy Judittal, ő azt mondta, hogy aludhatok nála, a vonat elé is kijön... (2009.12.23. 08:09) 37. hét... tanulás, vagy mi

Linkblog

Kezdetek

2009.08.27. 13:03 biki-ni

Hello Mindenki!

Megérkeztünk tegnap NL-be.

Az út

Az út Münchenig Railjettel folyt, úgyhogy nem volt vészes, bár Bécstől hátra felé utaztam, úgyhogy kissé megviselten szálltam le Münchenben. Ami a legszebb volt az úton, Salzburg, nagy hegyek, sötét felhők, szakadó eső... ez mondjuk kimaradhatott volna, de így is túl lehetett élni.

Münchenben vártunk 1,5 órát ( kettőt kellett volna, de a railjet is késett 30 percet), aztán addig mászkáltunk, míg futva, szenvedve értük el a Müchen- Amsterdam Central CityNightLine járatát. A helyünkön ült egy nőci, úh még pihenés előtt meg kellett győznünk, hogy ő ül rossz helyen... 57es helyett a 65ösbe ült, nem is értem hogyan.. :D

Aztán pihegés és alvás. Robiék vállalták a 12-3 műszakot, h figyeljenek a cuccainkra, nehogy vmi eltűnjön, mert ugye mind hallottuk korábbról, hogy éjszakai járatokon ez jellemző lehet...

Aztán 3tól mi... hát Kinga kb 1 óra múlva én 5kor aludtam be :D A megbeszéltek szerint 6ig kellett volna őrködnünk, de szerencsénkre így sem vesztettünk el semmit :O)

A reggelt átaludtuk ( Kinga és én) Kölnt, Düsseldorfot, Duisburgba ébredeztünk :)

Aztán NL-be már passport kontrollra kelve és utána már könnyen cipelve saját cuccainkat (én: két nagy bőrönd, összesen kb 55 kg meg egy laptop táska meg ugye a kézi táska) mentünk a következő vágányra mely elvitt minket Lelystadig, onnan meg még 2 busz. Éljen.

Aztána megállóból becuccoltunk, becsekkoltunk az egyetem international office-ánál ahol kaptunk csomagolt tiszta vadi új ikea párnákat :)

Az apartman

Én szerencsésnek mondhatom magam, mert 4 német csaj már itt lakik 3 hete, úgyhogy az egész ház tisztának mondható, nem úgy mint a többieké. Az apartmant úgy lehet elképzelni, hogy alul konyha étkező spájz wc meg egy 2ágyas szoba, ahol én lakom egy székely magyar lánnyal, Zsuzsával. Az emeleten pedig zuhanyzó, mosószoba és 4 egyágyas szoba a németekkel.

 

Most mennem kell.

See u soon

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vikinl.blog.hu/api/trackback/id/tr331341773

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása